Talks for Change Ediția a III-a

0
377

UN Youth Association of Romania, Cluj Branch și Centrul DEDiC, două ONG-uri non-partizane, organizează în data de 8 decembrie 2016 o nouă dezbatere din cadrul proiectului Talks for Change.
Această ediție, purtând titlul „Alegeri parlamentare. Ce, cum, când și de ce votăm?” va avea ca focus alegerile parlamentare din 11 decembrie. Ne adresăm, așadar, celor care au drept de vot însă nu cunosc cu exactitate concepte precum circumscripție, rolul parlamentarului, nivelele de reprezentare etc.
Talks for Change este un forum de dezbateri între comunitatea clujeană și autorități, conturat prin prisma dimensiunilor și dinamicilor din orașul Cluj-Napoca, respectiva dinamica culturală, cea socială și cea educațională.
În anul 2016 au mai avut loc două dezbateri în cadrul proiectului Talks for Change, care au problematizat aspectul Patrimoniul arhitectural din Cluj-Napoca și Bugetarea participativă, prin prisma proiectului pilot care s-a desfășurat în Cartierul Mănăștur.

UN Youth Association of Romania Cluj Branch și Centrul DEDiC vor desfășura o campanie de informare privitoare la alegerile parlamentare din România. Scopul acestei campanii este de a aduce la cunoștința cetățenilor importanța votului din 11 decembrie și consecințele pe care acesta o are. Pentru ca România să evolueze este necesar ca fiecare cetățean să cunoască ce, cum, când și de ce anume votează. Astfel, se poate contura o societate civilă activă și implicată. Pornim această campanie de informare într-o zi de maximă importanță pentru români și anume Ziua Națională, o zi pe care fiecare dintre noi o resimțim ca fiind una de bucurie. Cu aceeași bucurie în suflet și cu determinarea pe care au avut-o și strămoșii noștri, dorim să începem schimbarea în ceea ce privește viitorul României. Iar pentru acest fapt, votul din 11 decembrie este un eveniment care nu trebuie neglijat.

În urma unui astfel de eveniment ajungem să realizăm ce înseamnă cu adevărat o societate civilă activă și informată, care nu se lasă manipulată de anumite segmente ale mass-mediei.

 

Lasă un răspuns